Jun 5, 2008

Mumbling

I have no idea why my topic for today is mumbling. Just ignore it, inda jua seberapa my topic atu. Anyhoots, i've been busy preparing for my written test for this Saturday. Test untuk keraja with the government. Apa postnya? malas ku kan bagitau but i like the post atu, if ku dapat kerja atu, Alhamdulillah, tiap tahun kali ku naik haji. Yatah kan di banar-banari and hopefully nada kena suruh buat surat lagi or else i will end up buat nama James bin Bond Abdullah lagi haha.. but i need to know more about Haji which inda ku ingat lagi apa saja sal Haji ani.

Then tadi petang i received a call from one of the bank in Brunei. They asked me if i can come for the interview tomorrow afternoon. At first, macam inda ku mau interview atu esuk cos i'm not ready lagi and kenapa last minit durang bagitau but if di fikirkan, its not right for me to give them the date bila ku kan dapat interview, its giving a bad reputation for myself tia. So i accepted the interview esuk, so wish me luck.

What else kan ku cakapkan anie, oh yes last nite hujan ribut petir lebat berabis. Masa tu i was on my way balik from meeting di bandar, sekali sudah sampai di kawasan Istana Edinburgh, damn, ujan lebat ani wah. I couldnt see the road. Terpaksa ku jalan slow berabis sambil mengambar, awu sempat ku mengambar lagi wah. Luckily inda banyak kereta masa atu. liat tia gmbar bawah ani, kamu pun payah meliat jalan raya tu. Pakai wiper sudah tu, still nda clear the windscreen depan.

Oh btw, I will post more latest indon songs after my written test. Songs from Kerispatih, Glenn, Magneto Band and more new band you never heard before, so bear wif me guys.

***********************************************************

No comments: