Apr 1, 2009

Happy Yappie Yippie Yay Yay

First of all, just wanna wish everyone HAPPY APRIL FOOL today and to siapa-siapa yang terkena April fool oleh ku, APRIL FOOOOOOOL..!!! hehehe.. i know you are reading this Mila, Ahha and Isa.. ekekeke, Sabar saja ah. Anyho, topic kali ani is about me happy berabis, berabis berabis happy. Bersyukur ku ke hadrat Illahi kerana telah memakbulkan do'a ku for 5 years yang ku tunggu-tunggu ani. Malas ku kan explain lagi mengapa aku happy sangat, liat saja tia the letter i got today.


I have to scribble or delete nama saya kerana tidak mau di expose nama saya, pekerjaan saya, gaji saya dan selanjutnya, hehehe. Yes i got a job now, for 5 years ku tunggu working with the government, imagine saja 5 years lamanya. Alhamdulillah now i got a job udah and will fully committed and i am hoping udah melapor keraja karang, aku kena post di daerah Brunei-Muara, mudahan tah jua inda kena di Labi or Temburong, if kena jua, terpaksa lah.. aduuuhaaaiii.. demi keraja dan negara.. isk isk isk..

Last two days ago, I was bored and frustrated sal surat dari SPA alum datang-datangnya. I had my interview masa bulan January 27th and it was like 2 bulan ku nunggu pi alum ada jawapannya. My friends told me durang sibuk masa ani mengira budget tahunan, maybe awal bulan 4 baru durang bagi surat tu.. sekali banar tadi ku dapat surat ah. Tapi banarnya aku kan ceta sal aku masak Laksa bah nie yang ku buat two days ago, kes keburingan and nada kan di buat apa-apa, memasak tah ku laksa for dinner

Curry laksa ofcourse

***********************************

No comments: