Jan 16, 2009

Tumpi Night

I got two meetings tadi at 4pm and at 530pm at the same place. The 4pm meeting lasted till 630pm which the 2nd meeting was delayed 1hr. Then sambung lagi meeting till 730pm. I rushed back home which i drove around 100mph (kira laju dah tu) and sampai around 7.50pm. Mandi terus and pakai cara melayu, solat isya then terus rah bertahlil. Then at 820pm terus ke rumah si Qush for the tumpi night, baik jua hujan barai-barai saja, if labat berabis, inda tah ku ke sana. It was a great night, meeting friends and have fun, laughing and eating brabis. I love the tumpi, the chicken curry, the corn, the brownies and everything lah.. and there goes my diett.. sheesh.. inda apa, diet semula.. LOL.

Tasty chicken curry with tumpi.. slurpsss..

The oily curry chicken which makes the taste so fantastic

MmmMmmm.. Brownies with vanilla ice-cream.. yummy. Don't ask me what is that thing, you know what it is.. LOL

love the corn

I was planning kan balik awal like around 10pm or 1030pm knowing it was Malam Juma'at but then inda jadi cos meliat video-video lama yang from the previous gathering, cali jua lah meliat video lama atu. So i left the building around 1130pm, it was raining sedikit. Aku mengunakan jalan highway which is ampir lah di katakan. As i melintasi Empire hotel, kan melintasi Tungku Beach, my radio dalam kereta atu macam hilang-hilang, kajap ada, kajap hilang, you know like dalam movie kan, macam ilang2 bah. Ku switch station lain, sama jua. Then sudah sampai area UBD baru tah OK station Pelangi FM ah.

Then dari jauh I saw a foggy thingy di depan jalan raya atu. Macam baca-baca saja tia time melintasi foggy atu, Alhamdulillah nothing happened. But then macam lain saja, I asked myself kenapa lambat kan sampai ani. There were no cars passing by, macam sepanjang di highway atu aku tah saja, infact awal jua masih tu 1130pm atu kan. It was still raining and batah kan sampai destinasi ku ani. Ku bawa baca-baca lagi. Perasanku, ku tekan sudah minyak acceleration atu bah but still macam jauh masih perjalananku. Then I noticed that rupanya aku drive 80mph, mana kan batah kan sampai ke rumah ani hehehe.. macam-macam sudah dalam fikiranku.

Sudah sampai rumah, masuk bilik and mencuba computer ku ani yang baru tadi petang ku ambil dari kadai di batu bersurat. The technician cakap, they found nothing wrong with my PC and inda hang katanya. Kataku sudah connect internet? katanya udah, one whole night he left my computer ON katanya, sampat lagi ia mendownload movie philippine katanya, nothing wrong. Heran jua ku tu ah. He adviced me to change my mouse, who knows mouse ku atu yang rusak. Sekali BANAR wah.. i change my mouse, using the same USB utk mouse atu.. and ku biarkan for 2 hrs, NADA HANG. So all this time my MOUSE atu yang bagi problem. For sebulan lebih ku inda dapat pakai PC ku and pakai SAFE MODE saja because of my MOUSE. Simple Problem atu saja.. bagi sakit hati jua tu hahahaha.. why can't i think about that, sheeesssh...

THE END

**************************************************

No comments: