Aug 7, 2008

Lost and Found

I had this terrible and weird dream last night. I dream about 3 men stealing my car. The story is like this, usually before aku kan jalan, mesti jua ku start engine dulu just to warm it up. Then aku masuk ke dalam rumah just to take some stuff, bila ku sudah keluar rumah, my car was gone and bertukar jadi kereta si Bahrie (Mercedes merah) and inda lagi bertayar tu 4 biji menghalang depan pagar rumah. I was really terkejutz babi and heran, kemana kereta ku ani. Berjalan ku ke depan rumah and went to depan rumah my bungsu and saw my car sana stuffed with tyres.. nah compom tayar kereta si Bahrie dalam kereta ku. Makin ku terkejut lagi. Then these 3 men datang arah ku membawa pemarang kan attack aku. I saw the face but I couldn't recognize any of them.

Then my cuzen menefon polis and dalam 10 saat datang tia polis ani dengan bike virago durang yang tinggi handle nya ani, yatah udah polis atu dalam mimpi ku. Sorang polis ani terlimpas simpang rumah kami luan show off with his bike and the other 2 polis ani masuk and menahan these 3 men and bawa masuk ke dalam rumah my bungsu. Then this polis tanya aku kenapa these men attack aku, I told the polis they stole my car and sumbatkan tyre dalam kereta ku. Then the polis atu cakap, kami inda dapat menahan durang ani. Kali kataku kenapa plang inda dapat tahan. Then the polis atu cakap, kami polis askar volunteer, mana kami dapat tahan. These 3 men ani ketawa berabis and cakap padan mua mu. Then i went out dari rumah bungsu ku and saw this Red Mercedes lagi depan pagar rumah bungsuku and ofcos with no tyres. Kali terbangun ku and wondering kenapa kan kereta cousin ku ani selalu dalam mimpiku, inda lagi bertayar tu.. 4 biji lagi tu.. sheesh..

My mom knock my door tadi pagi at 10am and told me my cat has returned home. I thought she was just joking or just checkin on me cos last night i went back home late lapas dari meeting. So I went to my mom's room and saw AMY lying on the carpet. I hugged Amy and kan kiss him but inda jadi cos ia smelly.. berbau berabis lapasnya kelaie sama another cat. I asked my mom where she found my cat. She told me ia datang sendiri lalu verandah di atas. So, terus ku bawa Amy ke dalam jamban bilikku and mandikan ia. He was so skinny and looks tired. After nya mandi, terus ia mengampai atas katil ku, ofcos ler keringkan ia dulu. I was so happy and ceria la sikit, i thought amy wont come back and kan accept udah nie kehilangannya but then thanks to everyone who has involved in searching for my cat and thanks to God for answering my prayers. As for Amy's punishment, I wont let him out from the house for two days.. hehe kucing pun ada punishment kan.. setediiii.. hehe.. adiosssssss...!!!!

*************************************************

No comments: