Oct 10, 2008

Updated Lagi

Gosh, I am so tired. Tadi woke up at 12.15am and yes I didn't go to the mosque for Friday prayer. I was soo sakit tadi subuh. I slept around 2am last night and then woke up at around 4.30am pasal gastric and macam terasa kan muntah so dengan berat hati dan berat mata, paksa ku buka mataku kan ke jamban untuk muntah saja. Seriously sakit berabis gastric ani, sambung tidur pun payah cos macam tercramp perut saya. So lapas solat subuh, baru dapat tidur.

At 2pm, I brought my mom beraya at her friend's house di Tanjong Bunut where kami kena lagau arah open house durang. There I saw my late father's picture masa ia damit-damit, handsome macam aku hahaha..sasak lagi orang membaca nie. Then lapas dari sana, balik ke rumah to solat Asar, then went to Jauhdong ambil Leena Batek cos kami kan ke rumah Roseh berhari raya, si Roseh melagau open house arahnya. PW and Lina came 20mins lapas kami datang, then Qush came and then last sekali si Gboi datang.


Then lapas dari si Roseh, we went beraya-ing at Gboi's house di Kg Pasai. Lapas dari sana, we went to Leena B house. Lapas atu, i left bit early cos my friend kan datang beraya ke rumah. I promised my friend i'll be at home by 9.15pm but since it was hujan lebat tadi, aku sampai rumah around 9.20pm and baik jua diorang alum sampai. Sempat lagi ku freshen up tu. At 9.40pm, baru tah si Ethmaa and her vainess sister datang beraya ke rumah.




durang ani vain berabis.. bergambar saja. Dlm picture atas ani si Ethmaa sama si Ray meliat gambar durang lapas they took a pic of themselves.

Abiss tiaaaaaaaaaa...

=-THE END-=

No comments: