Apr 13, 2008

Birthday Shout Out

BIRTHDAY SHOUT OUT TO MY TWIN COUSINS AND NEPHEW
LAST 8TH APRIL 2008


ALSO

HAPPY 7th BIRTHDAY TO MY NIECE, FARHANA
13th APRIL 2008
Tadi kami celebrate birthday my niece di Sugarbun, Manggis Hua Ho Mall. Sadly inda berapa banyak pics kan di post pasalnya sorang-sorang lupa bawa camera, nasib baik ada hp camera.. tee hee hee..

Lapas dari Sugarbun, balik ke rumah. Then alum batah atu ada my friend texted me kan bawa brisk walking di Tasek Lama, why not, baik tah join saja cos tadi kan makan berminyak and berlemak-lemak berkrim, so baik jua bawa ber-exercise agar dapat kurangkan cholestrol di tubuh badan anie.. hehe..

At 4.30pm, Leena B picked me up di rumah then tarus ke Tasek Lama. Baru tah ku pernah ke Tasek lama nie. The last time ku ke sana when i was still at secondary school di SMJA, masa tu kalau kan escape skulah, escape ke sana.. nah kedapatan tia.. tapi itu dulu..

Anyhootts.. ramai urang di tasek lama tadi ah.. macam payah kan cari parking tadi atu, paksa parking di atas bukit.. but inda apa lah tujuan ke sana kan brisk walking jua kan. First jalan2 lu ke taman tasek atu dari hulu ke hilir sampai ke waterfall then naik bukit sikit lalu belakang and t
ambusnya ke dapan. Then pas tu naik ke bukit, I didnt expect the bukit was so high and jauh ke atas sekali, ngaleh berabis eeh. Thirdly jalan lagi ke bawah then ke waterfall lagi, we do balik2 catu sampai 4 kali, cukup satu jam brisk walking, ngaleh jua lah.
The waterfall

The view from the hill

Sorry the picture was taken pakai hp camera, inda terang. Indakan time brisk walking bawa digital camera. Handphone buleh lah, in case of emergency.. tee hee hee..

1 comment:

raxiro said...

lindo lugar y es un blog con buen contenido. abimelec